way out

hej på er fisglisar, imorse så gick ja upp vid 12 och åkte hem till mig med robert, bytte kläder och så sen så åkte vi ner till stan och kolla lite sen hem till robert, sen så spela vi lite "golf" på hans gård och när hans mamma kom hem skulle vi till gävle, det var nån marknad vid läkerolarena. Där gick vi och kolla och jag såg en klänning som ser ut som en som fanns på topshop. Men vi kollade på en kille som åkte med moppe på en lina och det var en trapetstjej som åkte under och gjorde lite tricks. Vi åkte hem till sandviken och käkade på monrose, kebabo i la rulle, as gott men var grymt varmt där inne började löka. Men efter vi hade käka skjutsade anders och roberts mamma oss till maxi och vi köpte naturgodis och sen ville vi promenixa hem, vi gick förbi stan och in på sandegårds och nu fanns tröjan där igen. Vi  gick hem till mig tog det lugnt och gick vidare till robert, där vi kom dit så vare bara en stund tills robert skulle ut och springa så jag cykla hem eftersom jag hade cykeln hos robert och sen tillbaka, när jag kom dit skulle han åka och sprang och jag vänta hos honom, när han kom hem så käka vi godiset och drack cola, till filmen "vägen ut" som gick på tv. Sen kom hans mamma och anders hem och vi kolla med dom, sen så gick vi upp och nu sitter jag här och ska sova nu tror ja. Men vi hörs imorgon hade fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0