fall into sleep

tja somnade igår ikväll innan jag hann göra ett inlägg.
Men ja käka en snabb frukost med robert och sen åkte vi till golfen i högbo för att käka med annika, nora och diana. Alla tog det käket jag valde och det var nån kyckling file kryddad italienskt och två olika såser men det smakade tomatpure och strimlad potatis som var underbart gott. Men efter vi hade käka så skulle vi spela minigolf(bara jag som ville) men alla ville när vi kom dit. Men det finns djur inhängnad där och det var tre forgetter där som vi matade med gräs eller jag, nora och diana, den lilla flickan kom tillbaka i mig, jag ville klappa djuren och leka på dom nya ställningarna. Men vi spelade minigolf och robert vann såklart för att det gick åt helvete för mig på slutet men kom tvåa iaf. Vi tog glass efter och ficka vid vattnet, men jag orkade inte äta upp struten, så jag mata änderna också, kom så nära så man kunna klappa dom nästan men robert upplyste mig om fågelinfluensan så lät bli. Sen så åkte vi hem och precis när vi skulle gå in till robert kommer matte med bilen för han hade precis klara uppkörningen och vi åkte runt med han och nån till kille. Såklart ska robert til intersport och kolla på innebandy klubborna och han sätter undan två stycken. Men matte och robert ska ut och springa så dom skjutsar hem mig och efter det så kommer robert till mig och vi åker till ica maxi och köper lite naturgodis och jag köper nya nummret av SOLO. Vi kollar på grannfejden och jag läser min tidning och han teori, sen somnar vi efter nån timme eller två. Plus att vi ska måla hela insidan av huset vitt(inte allt men nästan, alla lister, nya dörrar och så) och det kommer bli så läckert, nya tapeter och måla om lite möbler. Men kommer ta ett helvetes tag och bli klar men hellre sent än aldrig.

Men idag så har jag hunnit med frulle och ska till gävle ikväll, så vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadskadu göra i gävle ikväll?

2009-08-14 @ 13:48:05
Postat av: emma ramic

jag är neger, ska bli kul att råkas

2009-08-14 @ 17:29:55
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: emma ramic

haaahaa..



vilket datum börjar vi?

2009-08-15 @ 01:16:07
URL: http://emmaramic.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0