crying

shit pitt jag började grina, aldrig mera jag färgar ljust, blev gult börja grina så sen nu färga ja brunt igen, får fixa hos frissan sen när jag ska ha tillbaka mitt egna. Fyfan vad jag hatar hår, hatar mitt tappa fan ett kilo såg ut som om min katt låg på bordet och ont i hårbotten har jag. blir fan i att ligga hemma tills det blir bra igen. Ska åka till robert och få lite tröst, hoppas han pussar mig. Hatar mitt jävla hår hur ful jag blev fyfan, vill ligga i sängen hela livet, jävla ugly huvve.

Kommentarer
Postat av: sofia

Tjenare! Jag har en enkel Nikon d40, måste vara den simplaste av dom alla :) haha. Jätte bra förövrigt men ska så småningom uppdatera mig :)



haft en bra dag?:)

2009-08-27 @ 22:51:41
URL: http://lillfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0