just today

hej skolan gick fint jobbade som satan på slöjden men det var för att jag lyssnade på musik. Sen blev bioligin inställd så mimmi och jag drog hem till henne och då kom mirian precis hem, henne lillasyster från skolan och vi börja snacka lite med henne och kolla i matlagningsböcker, jag och mimmi sa namnet på bakelsen snabbt och skratta åt vad vi sa för fel och mirian då fisen sa efter oss för hon inte kan läsa så mycke. Men efter det hade vi SO som blev avkortad sen åkte jag hem och sen till annika sen bjöd hon på ficka och vi köpte mackor med oss hem och ja dom var väl 30cm nästan och 15 bred. Nu har jag käkat upp den och gett ice age 3 en ny chans, för ja såg den på bio och tyckte den var kass men nu var den okej. Men alla snacka om insparken och lite avis blev jag att jag inte följde med men jag trodde det var koll vid dörren och att det var i sandviken. Men hade ont i halsen och myste med robert istället, det kommer nya tillfällen. Robert kommer hem strax också ska han väl ut och springa sen ska jag nog åka till han. Men vi hörs av i morron puttefansk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0