when i say jump, you say how high!

hej på er alla. Jag vaknade hos robert vid 10 kanske av att han hoppade i sängen och ropa jordbävning. Sen somnade jag om sen vaknade jag av att han skulle åka, ut och springa med matte(gymma också), sen skulle dom kolla på innebandy på jernvallen. Jag ringer annika efter jag klivit ur sängen och satt mig vid datorn och robert hade precis dragit, ber henne komma och skjutsa hem mig, japp det kunna hon för hon skulle till jobbet vid två. Men innan jag ska hem och hon till jobbet så käkar vi, kenisfood, riktigt gott får resten med mig hem, plus att jag fick en ben&jerrys, jag tog en ny smak, en med bananglass, choklad bitar och whalnötter! hoppas den är god. Men sen blir jag hem skjutsad och tina är där hon hade med sig pajer och jag är en pajälskare men orkade inte få ner nå mer så fick stå över. Satt mig och läste lite sofis mode och SOLO tidningen igen, sen så ringer robert och säger att han kommit hem och han ringer upp mig snart för dom kanske ska kolla på en till innebandymatch och han frågar om ja vill följa med och ja tänker visst okej, sätter på mig kläder, duschar och frixar håret lite, när jag är klar ringer han och säger att dom ska kollapå fotboll hemma hos matte, jippi! aahm dit vill jag inte följa med för mattes lillabror är ett år äldre än mig och gick på min skola, vet inte ens om han skulle vilja ha mig där, känns som jag följer efter robert när han är med hans kompisar, vissa är okej, dom som man träffat nåra gånger och varit med. Ja alla är snälla men ändå. Men det här hade jag på mig idag! Lånade tunikan av syster linnea en med knappar och lång, från gina, och ett par vanliga jeans sköna jeans, en vit t-shirt och och lite accessoarer! och converse då. Men ska kolla på lite film nu och äta min glass med katten mojje.








Kommentarer
Postat av: löbba

japp, utan lov!

2009-08-15 @ 20:43:32
Postat av: ronja

japp! men jag hittade lite intressanta grejor på dit rum också, och när du kom hem så kom min klocka hem helt plötsligt!

2009-08-15 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0