Den har kommit!

hej min jacka kom idag, den sitter bra den är snygg och jag blev snygg i den. Längtar efter ha den på mig!. plus att man hittade disel shortsen som man fick av syrran när hon hade varit i greklandos. Men dom är snyggare fram ifrån. Sen vare bara en sköntröja, sen var man klar. Men just nu sitter jag och lyssnar på pitbulls nya låt, iknow you want me. Hoppas den spelas på discona i höst, är lite små på gång till skolan faktiskt. Plus att jag skulle fixa pass idag men orkar inte ta tag inåt idag, ja och robert skulle även fixa frisörtid, men han vet inte hur han vill klippa sig, jag vill att han ska ha halv långt bara klippa topparna och så eller fixa nån riktig frisyr, han hade ju rakat på sidorna och lite spretigt föut, nåra tips på killfrisyrer kanske?. Men ska fixa fram nån bra film nu eller leta frilla åt han, men vi hörs, kommer kanske blier sen orkar inte gå hem och hämta mobilen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0