done!

hej hoppsan kaloppsan, vakna hemma hos mig satte på mig den nya jackan och märkte det är ju fan inga fickor bara drakejdor som "designe", mycke dåligt kanske inte värd 700kr äns. Men åkte hem till robert och åt min frukost där till ett avsnitt av fullfrys, sen så skulle vi till trebo för robert skulle springa som vanligt. Men åkte hem till mig så ja fick byta jacka och sätta på mig mjukisar. Vi åker dit han springer och sen plockar vi blåbär till mammsingen så hon ska baka blåbärspaj, men nu är jag ju inte hemma nånting så kommer väll inte få smaka av den. På vägen hem så tappar jag mitt favorit armaband men skulle ändå till robert sen för jag skulle bara hem med blåbären, men hittar inte armbandet på vägen, tänker nu äre kört mitt favorit armband borta föralltid, men då ser jag det lång där framme, skiner som en sol och cyklar på lite extra. Då kommer det en turktjej och drar fötterna och typ stampar på det och hennes lilla turksyster kollar på det som hon skulle ta det. Jag blev så jävla arg, ni vill inte veta vilken rasse jag blev för ett tag, armbandet helt förstört. Ni tänker vadå kunna hon förstöra det bara genom att gå på det lite!?, ja hon var ju fet som en jävla jävel och hårig som en best. Ville slå in panbenet på henne. tar upp det och cyklar ledset vidare till robert och berättar vad som hänt och svär lite till. Vi äter lite nudlar och jag sörger mitt armband, tar en glass efter det också. Sen åker vi in till gävle och kollar lite fanns inte så mycke men nåt man kan tänka sig köpa sen. men vi gick till nån affär på gallerian nian och köpte lite naturgodis som vi käka i väntan på bussen och på bussen. När vi kommer hem går vi till annika och hon skjutar hem oss, så snäll och rar som hon e. Vi åker hem till robert och kollar på paris hilton my BFF och käkar lite mix med köttbullar,krov och spagetti med fin fin ketchup. Sen så går vi upp och brottas järnet, faktiskt roligt och brottas med den man älskar. Nu har vi varit och hyrt film och jag köpte en fanta exotic, my favorit. Det har tagit två timmer ungefär och blivit klar med inlägget men ska kolla på filmen nu, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när färgar du håret blond :D ?

2009-08-13 @ 20:57:08
URL: http://linaarsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0