tonight?

hej idag vakna man vid åtta och låg i sängen till 9 då vi klev upp och gjorde ordning oss för att åka till lager, det var jag, robert, robin, anders, tanja och två kompisar till tanja och anders. Robert köpte två tröjor åt mig och köpte lite grejs åt sig själv kommer inte ihåg. Men sen åkte vi hem sen drog jag hem till mig. Jag är ganska bitter på livet just nu för allt har gått åt helvete, bråkar hela tiden med den jag älskar och känns så nära slutet nu, lät lite fånigt men vad min bästa formulering. Insparken ikväll, vill gå men känns som det inte finns nåt stjäl att gå, för alla dom bruttorna som ska gå är i högbo och orkar inte åka dit för att förfesta när man ändå ska till stan sen. Fårse fårse, hur det blir. Men just nu ska jag kanske trycka på(inte sätta på) en film och bli lite glad. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0