thinking about kids

hej nu har jag kanske gjort fyra inlägg idag men skit i det kommer säkert ta bort nåra sen, Men idag såg jag bilder på en av mina kompisar som jag knappt pratar med längre vet ej varför men den förklaringen får stå för den. Men en person hade bilder på den idag jag blir så jävla avensjuk, kan den ta bort bilderna på min vän, det är min vän inte dens. Justia jag fick tillbaka en vän idag också eller aa jag hade missuppfattat allting och sa förlåt, det är de bästa jag kunde göra, för jag är en sån som kan säga förlåt men vill oftast ha rätt om saker och ting. Jag fick min värk idag och jag har inte blivit sur bara lidit lite men just nu är det fotboll på tv och robert sitter och kollar, vill bara hem till honom och hoppa ner i sängen och lägga mig så tätt som möjligt intill honom. Jag kollade på kort när robert var liten eller aa det hänger i trappen hos honom och jag vill så jädrans ha ett litet barn som var mitt som såg ut som han när han var liten, var ganska brun, stora ögon, liten mun och kinderna såg så mjuka och fluffiga och en pytte näsa. Självklart blir det inte barn förns jag minst än 25 om jag kan bestämma det, men fick bara tanken på att vara mamma och hämta sitt egna barn från skolan att laga mat till och bädda ner i sängen och läsa en saga och se till att den har borsta tänderna. Sweet. Men ska nog rör på mig, arslet gör ont, eller har det somnat. Men klockan är halv 12 och fotbollsmatchen slutar 10 i, så hej på er och vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0