the sunshine is gone, again

hej jag är sur och tvär, blir det när jag inte får nån mat, vill helst slänga nåt i väggen men får behärska mig. Dom senaste dagarna har det varit sol så jag har legat på stranden, också så köpte jag ny bikini överdel och underdel iförrgår så blir det sån här sunkit väder idag(ganska skönt ändå om jag ska erkänna). Det var en fotbollstunering på stranden för nån dagsen också ganska kul, men hade varit roligre om man kände nån, det var bara gubbar och ner till 20 års åldern. Ja sen har jag varit med robert och strutta runt, vi åkte aldrig till högbo när det var artister där, för det blev bråk och tårar, men vi blev samms och åkte och köpte godis och myste. Sen igår var det fotbolls match, skulle åka och kolla, brorsan spelar ju. Men jag är en sådan som orkar kolla högst i en halvtimme. Men var där med familjemedlemar och pojkvänner och syskonens kära och nära. Men idag har jag sovit länge åkte hem vid 2 kanske och sen kom robert och vi åkte till honom, ska väll snart hem och se vad de blir för food. Tja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0