take it very easy

tjena mittbena kollar på heybaberiba nu. Har varit ute bara idag och hem en stund. Ja också skulle jag och robert gå och plocka blåbär för skulle bakad blåbärspaj och det blir ju lättast om man har blåbär då, haha ne men blev aldrig så vi bakade chokladbollar istället, så har ätit 10 chokladbollar/negerbollar idag, lite ont i magen sådär!. Plus att nu har det gått tio dagar och min jacka har inte kommit, blir jämt så för mig, när man ska hämta mat att det är fel mat eller att man inte får allt eller om man köpet nåt att dom glömt och skicka iväg det eller att det är nå fel på det. Men sen så börja robert plugga lite och jag kollade på barnkanalen, såg ett gammalt barnpogram som jag bruka älska när jag var mindre, det handlar om nåra barn som skulle till skolan men dom kommer till fel och kommer till en "magisk" skola, det är en tjej med typ punk/emo stil och en tjej med ljuslångt hår(snobb) och två killar nån med afro och en kille men nån skate still om jag ska sätta nåt namn på det. Men sen så blev det bara chill resten av dagen. Blir nåt roligare imorron att skriva om, så ni får stå ut att jag är väldigt tråkig ibland. hade fint!

dagens! ursäkte kläderna men la gensat in dom i klädskåpet efter. det är en zoul tröja, med knappning i bak och på armarna och ett par h&m shorts och vita converse, inge konstigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0