summer is over!

hej idag så gick ja upp vid tio för ja och robbilibobban skulle till valbo och börja fixa mig och när jag skulle sätta på mig den nya elvine jackan så skulle ja spänna den och man kan bara göra det på ett sätt och såklart gör jag det på fel sätt och den spricker, fan vad ledsen jag blev och jag hoppas det går att sy buhuhu!. Men vi fick skjuts in av annika och vi åt på ikea alla tre, köttbullar såklart! sen så gick jag och robert och kolla om skorna fanns på stadium här men det gjorde dom inte så vi lära åka in till gävle men först kolla vi lite i valbo och jag hitta mina höst skor kostade dock 995kr men nu har jag ju en underbar älskling också hitta ja lite annat men jag vet inte om jag ska spara pengarna till lager eller om ja ska kör i vind. Men vi åkte in till gävle och han köpte skorna sen kolla vi lite runt i gävle också och ja nån timme tog det väll sen åkte vi hem till sandviken och sen ner på stan och köpa hans stickor(innebandyklubbor) och sen åkte vi hem till mig och skulle mysa för han sa att jag skulle få bestämma resten av dagen vad vi skulle kolla på tv och så vidare, men såklart när vi  kommer hem till mig skriver putte ett sms och frågar om robert ska med och spela tennis, såklart att han får det för mig, som vanligt får jag vänta hemma och kolla på the hills och my super sweet sixteen. Men mimmi ringer iallafall sen ringer robert direkt efter och vi skulle hitta på nåt. Vi käkar tacos sen köper vi naturgodis och myser, sen åkte vi hem till han och nu ska vi basta loss, skolan börjar på torsdag också. Ska va med mimmi morron iallafall mot kvällen, ska plugga lite så man får igång hjärncellerna och sen ska vi kanske iväg, robert ska ändåså ha sin första innebandyträning imorron så han kommer vara borta på kvällen. Men en jag skriver oftast bara vad som sker för mig på dagarna fast inte det allt för priviata men jag märker att det är bara jag som inte gillar britney spears jag tycker inte hon är så fin och alla andra älskar henne mer än sin mamma ungefär, så känner jag och samma sak med madonna, jag tycker hon är äckligkärring om jag ska uttrycka mig, visst hon kan sjung o.s.v. men hon är fan inte fräsh!. Jag kollar nästan alla möjliga bloggar men när jag klicka in på syrrans så såg jag "new wheels on the block" ni flesta har nog sätt det redan men fy sjutton vad jag garva, måste ses av dom som inte sätt det!. Men hare så bra allaihopa tjao.
Jag har en hatt på mig men den har glidit bak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0