on my minde

hej jag hade rätt blev lunch på direkten, åkte nämligen till wiking igen och åt samma sak, kycklingsallad med rhodilandsås och vitlöksbröd så otroligt gott. Efter maten så sken solen så åkte hem till robelibobban och sola, spela nåt kasta boll spel, för tennisplanerna var upptagna på jernvallen. Men sen satt jag mig och sola och robert var hyperaktiv så han spela innebandy och fotboll på samma gång, skönt att killen är aktiv men han tränar två gånger om dagen och ska snart börja med innebandyn igen, fast jag bjuder jämt på massa utemat och godis så det jämnar väll ut sig det där, haha. Ja snacka med syrran i förrgår och hon ska jobba i åre i vinter, så ska kanske åka dit på vinterlovet med robert och åka skoter och snowboard. Plus att det ska bli en utomalndsresa nu i höst/vinter, antingen ändrar min morsa sig och låter mig och robert åka själva eller så åker vi med roberts mamma i vinter, men jag vill åka på höstlovet. Så jävla krongligt alltihopa. Men till nutiden så ska jag sätta på en film och mysa i den nya höga och sköna madrassen eftersom det blev dåligt väder och kommer börja regna vilken sekund som helst. Men ja kikar nog in i kväll också tror ja. tjabba habba!

Kommentarer
Postat av: Leia

Så gott med kyckling =)

2009-08-02 @ 20:46:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja verkligen. Och precis sådär, med sallad. =)

2009-08-02 @ 23:37:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0