my hair

Hej fettson! jag ska göra om bloggen eller rättaresagt linnea min älskade syster som jag älskar så, fin tjej. Men ska fråga om hon kan ändra text och heder eller vad det heter. Men idag så var det en fin dag, cykla till skolan med jane sen kom mimmi och vi sa hej och sen vid lunchen så käka ja på malaysian med robert, han bjöd den spillevinkeln. Men sen åkte jag till mimmi och hon gick precis ut från dörren, snacka om tajming. Vi gick till skolan hade en lektion som vi fick sluta tidigare ifrån och så drog jag och nu sitter jag och slingar håret blondt, vill ha tillbaka min hårfärg nu. Men kommer ha brun blondt nu sen får jag slinga ingen nästa månad. Jag ber till gud att det ska va fint, jag kan till och med få blir lite snyggare. Ja men jag och robert köpte aldrig en systemkamera eller vanlig kamera igår men ska nog göra det i helgen om vi vill ha en fortfarande, vi ångrar oss i sista sekund typ. Jag sitter och kollar mig i spegeln med hettan och jag lär erkänna jag är verklgen glamorös i den ser lite poppis ut i den men hårbotten gör skit ont för man har ju dragit hur håret i dom där jädrans hålen, jag är extremt håröm och när jag skreck så sa annika "men bit dig i benet" jodu man tackar ska nog ta mig en smakbit, men jag kan faktiskt få benet bakom huvudet, as grymt. Men imorron då så börjar vi 9 i skolan och ska kollapå film fram till lunch? alla nior vi ska umgås och lära känna varandra, man pratar ju inte så mycke under en film men, typiskt om det blir nån lek. Men ska sätta i färgen nu kan visa bild sen kanske. Hejdå rumpnissar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0