mojje and me

hej idag var det första dagen i skolan, alla lika fula som snygga och lite mer brun vilket jag gillar, det är min favorit färg på människor. Men vi fick schema och nyckel till skåpet, shemat var sådär och fick ett prima skåp, nummer 120 i markan så vilken vare som hade det före mig?. men efter skolan så vid 1 så följde jag med robert för han skulle klippa sig och sen åkte jag till gävle med mimmi och shoppa lite granna. en tunika, armbarn, leggings, kofta och ettt linne. vi var där till 6-7 ungefär. Sen när vi kom hem gick ja till Annika och satt och pussa på mojje tills hon skulle komma och hämta mig. Mamma var med i bilen och vi åkte och köpte godis till  imorgon då vi ska till högbo med klassen. Men sen käka jag godmat med annika och kolla på som katt och hund och sen åkte jag till robert som nu ligger i sängen och surar för jag ville göra ett inlägg!. men vi hörs. bye








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0