i hate this fucking day

hej icibici idag vakna jag och gärt lite till innan jag drog till skolan, håret är ju allt för mig näre gäller mig själv. Sen träffa ja mimmsan i skolan och berätta min tragedi och tro de eller ej men hon var lite glad för at det hade sabba sig, för hon tyckte mitt hår var i prefeckt längd och precis så tunt som hon ville ha och färgen va fin som jag hade tidigare, lite förvånad jag vart orka va så avundsjuk så man vill att nån annan ska ha fult hår. Men ahm blir inge festade i helgen med de här håret blir hemma och kanske sova ut och plugga, haha det där trodde jag nästan på själv. Men jag vill plugga men igår hade medi markt premiär öppning och nisse köpte en 42tums tv för 4000kr, ALLA köpte sån sa mamma vissa gick med 4 stycken var. Jadu först till varkn äre som gäller, finns nog ingen kvar idag heller. Ja vi fårse hur dagen blir, min helg är ändå i princip förstörd. Men ha det så bra allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0