hey dude

heeeeeeeeeey dude
idag så vaknade jag tack och lov. Sen så väntade jag på att robert skulle vakna och det gjorde han, tack´å´lov. Nä men sen käkade vi frulle, blev en mackis och oboy for me. Vi kollade på tv och tog det jävligt lugnt, vi kollade på tyra banks show och det var om den där transvestiten som var med på topmodel också tyras pogram, men hon hade operera sin kuk till en fitta nu också prata dom om det. Hon som hade operera sig hade också en kille och han visste att hon egenteligen var en man men men, man kan inte syra så den kallade looove!. Men till alla som undrar, ja hon kan ha sex! ja hon kan få orgasm och kissa vanligt. Hon som hade operera henne var själv en man egenteligen. Men senare så åkte vi till prix och robert hämta sin innebandyblad och vi åkte hem till han sen åkte jag hem. Sola på balkongen och sen gick jag och klädde på mig å så tog jag en runda och tänkte fixa mobilen men samsung tar inte emot samtal på helger. Så nu ska jag, jag vet inte käka nån lunch kanske och kolla på en film, det blev dåligt väder nu.  

par brillor(skit tuffa)
orginalo da converse
kofta fårn indiska(oceanen)
ett blommigt linnea
jävligtmjuka ljusblåa shorts
ett armabnd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0