i'm back

hej gottfolk, äntligen säger jag nu har jag lagt in alla bilder från mobilen på telefonen, ska nämligen starta om den från början för att få mitt internet och gps och allt. Så ni får skriva era nummer om igen eller så får jag dom så småning om. Men ni kan skrolla ner lite så får ni se bilder från dagarna tidigare. Men idag så cyklade jag från robert på morronen efter en frukost på hans altan. Åkte hem sola på balkongen och sen duscha, cykla till annika och när jag kom dit ska precis annika och tina åka för att köpa färg så följer med dom. Sen så åker jag och annika till högbo och äter, vi åt vid golfen och det var riktigt gott, åt nån sallad med kyckling och långa typ brödpommes som man fick doppa i såser. Påvägen hem så åker vi förbi helsokost och jag köper en ny kur för hår,hud och naglar, en som bara är en månad vi fårse om det går bättre. Sen träffade jag robert när jag kom hem, vi tog det lugnt och cykla hem till mig där linnea har anlänt, hon hade en liten gift till mig, gula cheap monday jeans som jag velat haft så länge, blev riktigt glad men sen blev jag avis för alla nya jackor och snygga kläder hon hade, ny ipod och så, men får väll låna nåting nångång hon är ju så rar hon. Men sen så åkte jag och robert och köpte jordgubbar och jag fick en milkshake på donken påvägen hem. Så sen när vi kommer hem till robert så sätter vi oss på altanen igen och sniffar in den sista dagens sommarluft, sen hoppar vi ner i bubbelbadet och sen upp på rummet, kollar på en värdelösfilm och robert spelar, så jag cyklar hem och hämtar ubs-sladden och cyklar tillbaka. Nu kollar vi på film och myser, vi hörs imorron då. Bye!






Kommentarer
Postat av: FS

Blondinbellas missar!?



Läs mer här: http://falsksanning.blogg.se/2009/august/blondinbellas-missar.html#comment



kram♥

2009-08-04 @ 10:01:30
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: FS

sv: vad kul :D!

kraam♥

2009-08-04 @ 17:52:49
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0