a holidoli day at school

hej världen oh gud velsigna dem allihopa, haha. Nej men idag var det skola och idag var det invigning av nya biblioteket. Alla fick gå ut på gården vid markan( för er som vet vad det är) och kolla genom glaset på det fina biblioteket. Medans rektorerna prata. Sen klippte dom ett band och det blev trumpetande oj så skojigt, små barnen fårn lågstadiet hade kommit och skulle vara med och dom fick ha sönder alla ballonger också, orättvist. Nä men sen var det lektion och idag så gick barnalarmet två gånger också skulle man gå ut vid mötesplatsen i regnet, sen andra gången skulle alla nior ha möta först med rektorerna och nåra lärare. Men det blev ett slagsmål i aulan och det var inte vackert ska jag säga dig, sket i brallan. Efter skolan så fick jag hämtning och vi skulle sen hämta mormor och sen hem för att vänta på robert och mamma sen skulle vi till gävle, jag och robert gick direkt till blå och sen till subway. Kollar runt i affärer sen ville mormor och annika ficka med oss så vi slog oss ner med en kladdkaka var och mumsa. Senare så åkte vi till valbo. Bara robert köpte saker, har icke nå money. Men ska köpa ett par skor vet inte bara när jag vill köpa dom för dom är för vinter och höst och vi är inte riktigt där än tycker jag. Men robert fick fin fina kläder, fattar inte att jag kunna bli avis när han handla så mycke, det är ju killkäder. Men vi kanske ska iväg i helgen så då får ja gotta mig. Justia när vi kom hem så åkte vi till robert käka och sen till hemmakväll åt godis, jamsi jamsi. hejdå haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0