23:57

hej idag har dagen bara runnit som sand, klockan var sex och jag hade bara hunnit tagit en prominix och frukost, men robert övningskörde idag och fick moppen såld så nu har mycke cash! men han ska spara allt typ. Bara jag som slänger pengar på bio och käk. Men vi kollade på The hangover och den var riktigt bra faktiskt, försökte lista ut var doug var hela tiden, för er som vet vem han är så fattar ni iallafall. Men packa lite kläder för vi ska till valbo imorron vid 11 och käka sen ska robert handla innebandy grejer. Men vi fårse hure blir iallafall, men robert vet nu kanske vad han ska tatuera för han ska göra det snart, jag vill att det ska stå nåt om mig såklart men han säger  "men när vi gör slut då" och blir sur när jag skojar om det, men ni fårse sen vad han tatuerar på sin body. Men jag ska tatuera en text, på engelska på ryggen eller mitt egna namn, nåt sånt. men vi hörs imorron göllungar!



here he is my lovely boy! har en bild på honom vid sängbordet  i en hjärtformad ram med hjärtan på, köpte den i stockholm när jag var ungefär 9-10 kanske och inte haft nåt i den men det kanske var för att när tiden var inne skulle älsklingen vara där. Han kommer alltid få vara kvar där även vad som sker, baby!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0