19:37

hej fuckers, gentlemens and ladies idag så vakna jag och min gomsegos vid 10 tiden och jag käka frukost faktiskt och det var riktigt gott, vi kollade på en film för det fanns inget på tv. Sen senare så skulle robert övningsköra och vi åkte till valbo med hans mamma. Sen så släppte dom av mig så jag kunna hämta cykeln och cykla hem. Sen så skulle robert på match och jag gick med linnea och nisse på den klockan 4 för ingen av mina kompisar ville eller kunna. Vi kolla nästan på hela också träffa jag roberts mamma och anders där också såg man lite face's som man inte sätt på evigheter. Vi kollade på fotboll, sif. Halvlek också när vi skulle gå så kom robert gående in med matte och han skulle kolla men jag ville hem och käka var så jävla hungrig vi pussades lite och sen cykla jag hem och linnea o nisse till hemmakväll. Tog lite musli och youghurt för det skulle bli pizza när pappa kom hem. Just nu så sitter jag och väntar på my heart ska komma hit så jädrans puss sugen speciellt när man kollar på disney chanel med lillesyrran och det är alladdin på gång och dom sjunger just en kärlekssång, haha. Men imon äre skola och jag har sovmorron så underbart skönt. hejpåeeeeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0